domingo, 7 de marzo de 2010

A Cela

7 comentarios:

Xosé dijo...

Non sabía eu dese proxecto de A Cela. A verdade é que me apetece ir por alí nunha finde que veña algo soleada, que xa se albisca algo de primavera despois de tanto inverno.
Grazas polas fotiños.

Harmonía dijo...

As fotos son de finais de marzo de 2008 nun día non moi soleado, ben se ve (son de mala calidade, por iso non me animei a subilas antes). É un lugar que paga moito a pena visitar, vaiche gustar. Eu volvín en setembro dese mesmo ano e aínda non había cambios.
Cando vaias alá, non esquezas levar a cámara; así, á volta, amósasnos como van as obras de rehabilitación do lugar.

Anónimo dijo...

Fermosa reportaxe deste pobo do Xurés (pese a calidade das fotos que ti dis ¿?).
Grazas coma sempre polos agasallos que nos traes.
Un saúdo

Anónimo dijo...

Non hai duda, vese que é un lugar fantástico para deixarse perder polos camiños...
Bicos.O

Chousa da Alcandra dijo...

Impresionante.
O da utilización dos "bolos" como parte das paredes é algo que descoñecía por completo (cada día voume decatando con máis claridade do meu pouco saber).

Cando vaia por A Cela non irei sin a cámara.

Chousa da Alcandra dijo...

Outro apunte: veño de escoitar (e recuncar!) a Fiandola. Gústame ben o ritmo e afinanción. Ata lles escribín e todo...

Alex Ghalpon dijo...

Que van ser de mala calidade as fotos!Hai forza, luz e cor. Moito me gustan algunhas das primeiras: as penedas, o burro, a fonte. Grazas por amosarnos o sitio, haberá que achegarse e ver como está agora. Saúdos