jueves, 7 de octubre de 2010

Chuvia




Chove pra que eu soñe...

Uxío Novoneyra. Os Eidos.


5 comentarios:

neves dijo...

O VALOR DUNHA PINGA DE AUGA DE CHUVIA.

A penúltima fotografía, gárdama!

Anónimo dijo...

Chove para que eu soñe...
E con esa chuvieira( que tén pouco de tormenta ), entranme unhas ganas terribles de botar unha sesta.

Onde están esas noces que vou por elas ?
Grande aperta. O

Paz Zeltia dijo...

"Caen as follas...
sinto unha cousa
que se apousa en min e non me toca.

E chove pra que eu soñe, pra que eu soñe,
fala a tarde baixiño."

Non sabería cal foto me gusta mais; todas elas son preciosas. Me parece que é, precisamente, todas xuntas como transmiten esa emoción.

Canto é vivir no cemento! non lembraba que é tempo das noces

Chousa da Alcandra dijo...

Magnífica treboada de imaxes a que nos agasallas, Aura. Non quero escoller, pero se me pós un hórreo -aínda que sexa unha esquiniña- non podo evitar irme refuxiar a él.

Bicos ulláns

Carmen dijo...

Cantas cousiñas fermosas consigues ver debaixo da chuvia, Isa. Ben ben, que ben que no las enseñas!!