jueves, 14 de abril de 2011

For you


A vida, na súa totalidade, debería ter sempre a mesma forza a tódalas horas. Todo flúe e eu quero ser todos eses ríos distintos cada vez; pero só quero obter o que eu mereza e me queiran dar. Toda a Arte é miña, e a beleza está aí para admirala, pero todo o que eu ame terá que ser libre para que non morra na miña indiferencia.

19-5-95 (11,30 pm)

L. Pereiro. Conversa ultramarina.


For me, for you, for her…

Aí estás ti, mírate ben e recoñécete: forte, valente, sa e única! A beleza campa e xira ao redor teu. Desfruta cada etapa.

M.G.


2 comentarios:

Paz Zeltia dijo...

Non sei onde descansar mellor, se na pel de flores, se na pel das palabras de Lois, se nas palabras "for you".
E despois... esa paz que transmite o trailer da peli. Vina hai tempo, debía ser outra entón, teño gana de vela de novo.

Agora vou descansar, hei vir ler todo amodiño de novo e recrearme nesas flores que s eentrepechas os ollos parecen moreas de cereixas.

.com dijo...

Os textos que achegas provocan unha inxección con grandes dosis de optimismo e as imaxes a tope de colorido en plena primavera.
gracias!!!!