jueves, 14 de enero de 2010

De excursión?


- ¿Y yo, qué soy?- pregunté. Era mi mayor preocupación, no me atrevía ni a mirarme-. Esa casa Balanzategui de la que me hablas, ¿es un palacio?- añadí. Pero me parecía que no. Lo que tenía a mis pies no era una alfombra, era un musgo.
[...]¿qué clase de animal sería? Pero a qué alargar la cuestión, me bastaba con girar la cabeza para saberlo. Y giré la cabeza, vi lo que vi, vi el rabo, las patas, la espalda y todo lo demás, y un bramido desgarrador me salió de la entrañas:
- ¡Pero si soy una vaca!

Bernardo Atxaga. Memorias de una Vaca.




De excursión, a coñecer mundo, a estudar idiomas...

Ti posme crazy
I´m loop me por ti.
Please, solta, baby,
I´m itch in eiquí
Don´t see me de esgueira,
Don´t torzas os eyes.
Addy stripped is not
Like the demáis
Oh, Addy:
You drives me crazy
E ó caray.


5 comentarios:

neves dijo...

Lin a historia desta vaca hai dous anos: QUE PENSAMENTOS!!

Anónimo dijo...

Se non cambian as cousas terán que aprender hasta tres idiomas polo menos.¡Pobres vaquiñas! Terán que apuntarse ó trilingüismo co seu muuu...
Saúdos(sólo en galego de momento)

Bea dijo...

Que ben pillachesas vaquiñas no momento xusto, todas dilixentes parece que de verdade van coller o autobús...
No tocante ós idiomas noto certa...retranca? Que me gusta.Nestes días mellor non opinar porque as cousas andan revoltas.

Chousa da Alcandra dijo...

Miañar ou bramar (algúns seica ladran e todo). Sempre en trilingüe, ata que avancemos e incorporemos o chinés tamén. Que todo se andará...

Bicos (os kisses non saben igual de ben)

Harmonía dijo...

Si, Neves, que pensamentos tan profundos os desta Vaca, fannos cavilar un pouco.
Que divertida e marchosa a Vaca Louca do vídeo, grazas polo enlace. Parece que xa tomou algunhas clases de inglés...

Saudiños.